.

.

вторник, 6 септември 2011 г.

Короната на готвачката

една чудесна пита ,рецептата е публикувана  от ЛАБРЕКС

КОРОНАТА НА ГОТВАЧКАТА 


продукти
900 гр. брашно
3 с.л. захар
2 пакетчета суха мая по 7 гр.
2,5 ч.л. сол
1 ч.ч. топло прясно мляко
1 ч.ч. топла вода
125 гр. краве масло
3 шепи олио


приготвяне
Смесете топлото мляко с топлата вода и добавете сухата мая и захарта. Оставете 10-15 мин.
След това добавете размекнатото масло, солта и брашното. Омесете хубаво. /Авторката на рецептата пише, че е омесвала тестото с помощта на олиото/. Аз не съм използвала олио. Тестото си се омеси нормално. Покрива се с кърпа и се поставя на топло за 2 часа . След това се намесва и се оставя още час – това по оригиналната рецепта. При мен втаса за около час, после оформих, оставих още 20-ина минути и пекох.така съм копирала рецептата

а ето от мен:
оформят се 9 еднакви топки от тестото,едната се разточва на кора и се поставя върху купичка в съда ,в който ще печете ,а другите 8 се нареждат около купичката
кората се реже така,че върху всяка топка да има парче 

 маже се със жълтък и се посипва с сусам,аз смесих жълтък,червен пипер и чубрица и намазах листата,а топчетата намазах с жълтък и посипах със сусам
оставяте да втаса докато удвои и утрои размера си и печете




тъй като тестото и вкуса много ми хареса ,вторият път направих малки тутманичета по тази рецепта,като добавих сирене



Няма коментари:

Публикуване на коментар

Здравейте приятели.Благодаря,че се отбихте в моята кухня!
Надявам се да ви е било приятно!Ще се радвам ако споделите своето мнение за блога или рецептите,които предлагам !
Желая Ви приятни мигове и да ви е сладко!

Представена публикация

Розички с варен жълтък

Сред изобилието на коледни сладки някак неусетно се наредиха и тези розички! Лесни и вкусни,а рецептата е от една книжка от 1993 г! Ро...