.

.

неделя, 21 декември 2014 г.

Розички с варен жълтък

Сред изобилието на коледни сладки някак неусетно се наредиха и тези розички!
Лесни и вкусни,а рецептата е от една книжка от 1993 г!



Розички с варен жълтък



продукти

180 г краве масло
80 г пудра захар + за поръсване
2 твърдо сварени жълтъка
300 г брашно
ванилия

ядки или сладко от портокалови корички за гарниране


 


Разбиваме маслото със захарта до побеляване.
Прибавяме претритите жълтъци и разбъркваме добре!
Добавяме брашното и ванилията и замесваме меко тесто!
С помощта на шприц оформяме розички.На всяка розичка слагаме парче портокалова кора или орех!
Печем на   170-180 градуса до леко порозовяване,много малко им трябва!


Поръсваме с пудра захар!

Да Ви е сладко !

14 коментара:

  1. Обожавам шприцовани сладки,Миме,а това с варения жълтък сякаш ми попада за твори път,много интересна рецепта!Весела Коледа!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да ,Роси!
      Интересна и много лесна :)
      прегръдки и светли Коледни празници

      Изтриване
  2. Мими, почти са ми набори, чудесни сладки! Светли празници, прегръдки от мен! :)

    ОтговорИзтриване
  3. Ако искаш вярвай, Мими, но от доста време се мъдрят тези сладки в тефтера на майка ми и реших за Коледа да ги направим. Уцелили сме на една вълна! Много са вкусни, рецептата на майка ми се различава много малко от предложената от теб, но е хубаво да си припомняме и позабравените рецепти! Чудесно си ги оформила и снимала!
    Прекрасни празници!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. ехаа,супер,Светле!
      То това прави рецептите интересни!
      Много са лесни и подходящи за празниците !
      Весела Коледа !!!

      Изтриване
  4. Мимче, чудесни са розичките! Тази рецепта сякаш и аз съм чувала едно време, може би книги съм я срещала, но май сега я виждам в изпълнение:))). Прегръдки, мила и весели празници!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Бонбонче,и аз не съм ги виждала скоро и за това ми привлякоха вниманието от старите странички :)
      Прегръдки,миличка!
      Много здраве,топлина и късмет на цялото семейство и целувки на Ицко

      Изтриване
  5. Честита Коледа, Мимка! Бъдете здрави и щастливи! Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  6. Честита да е,Бонбонче!!!!
    Здраве и благоденствие да има в дома ти!
    Прегръдки

    ОтговорИзтриване
  7. Честито Рождество,Мимка!
    Здрава,щастлива и щедра Коледа!

    ОтговорИзтриване
  8. Честита Коледа, Мими! :) С пожелание за здраве, щастие, благоденствие! :)
    П.С. Приготвих и аз тези сладки и скоро ще ги публикувам в блога. :)
    Весело посрещане на новата година!

    ОтговорИзтриване
  9. Благодаря!
    Честита и на теб,Светле!
    Здраве и много любов!
    С нетърпение очаквам да видя и твоите,ако остане някоя самотна пращай насам :)

    ОтговорИзтриване

Здравейте приятели.Благодаря,че се отбихте в моята кухня!
Надявам се да ви е било приятно!Ще се радвам ако споделите своето мнение за блога или рецептите,които предлагам !
Желая Ви приятни мигове и да ви е сладко!

Представена публикация

Розички с варен жълтък

Сред изобилието на коледни сладки някак неусетно се наредиха и тези розички! Лесни и вкусни,а рецептата е от една книжка от 1993 г! Ро...