.

.

четвъртък, 20 септември 2012 г.

Сладкиш с круши и бисквити

И като съм на вълна круши ще ви покажа и днешният сладкиш newsm03
Подобен сладкиш правеше преди години свекърва ми,но с ябълки.Сега мога да кажа с ръка на сърцето,че с круши повече ми харесва smile3521
рецептата е от тук



              Сладкиш с круши и бисквити






Необходими продукти

4 яйца
1 ч.ч. захар
1 ч.ч брашно
1 ч.л. бакпулвер
3 с.л масло
1 ванилия (сложих 2 броя от малките пакетчета)
1 п. бисквити (при мен "роден край" с аромат на масло)
4 круши ( при мен 6 )
канела



начин на приготвяне

забърквате тесто от яйцата,захарта,брашното ,ванилията и бакпулвера.
На дъното на тавичка се разтопява маслото (да не се пържи) като се разклаща и по стените,отгоре се подрежда 1 ред  бисквити .




Крушите се обелват и изчистват от семките,нарязват се на парченца и се подреждат върху бисквитите.Наръсва се с канела и се изсипва тестото.


пече се на 180 градуса около 40 минути,но все пак си зависи от фурната,за да не изгори може да сложите лист фолио.
проверявате с клечка до готовност и оставяте да изстине много добре преди да нарежете


по желание наръсвате с пудра захар и поднасяте с топка ванилов сладолед



май крушите ще ми станат любим плод !!!


                      Да ви е сладко

28 коментара:

  1. Изглежда толкова нежно и въздушно! Прекрасен десерт! И аз съм го правила с ябълки, но си права - май с круши ще е по-добре :)
    Приятен петъчен ден!

    ОтговорИзтриване
  2. Миме, много нежни цветове и чудесен аромат има този сладкиш!
    Пожелавам ти чудесен ден*)

    ОтговорИзтриване
  3. Аууу, това е много любим плодов пай, но го правя предимно с ябълки...с круши от векове не съм пробвала...чудно подсещане, Мими!
    Хубави почивни дни ти желая!:)

    ОтговорИзтриване
  4. Миме, ще ми е сладко, определено и вкусно и вълшебно, само да можех да взема едно парченце! Неустоим е! Приятни почивни дни, Мимка!

    ОтговорИзтриване
  5. Какъв е пухкав и хубав , Миме!!! И пак..... с любимите ми плодове- крушите! С удоволствие бих изяла поне две парчета от този пухкавелник! Желая ти щастлив Уикенд! Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  6. Мимииии , страхотен е ! Много пухкав и щом има круши разкошен !
    Хубав петък ,мила ! Имаш голям ,малък сладур :)) ! Да ти е жив и здрав ..и баткото разбира се :) !

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти Ивана,и при теб има един кекс с круши,но следващият път!
      Благодаря и за пожеланията за слънчицата ми :*
      хубава вечер мила и страхотни почивни дни

      Изтриване
  7. Миме,все от моите любими си ги подкарала напоследък,а този с бисквитите ми е сред челните редици!
    Много пухен е станал,а крушите в печиво са незаменими!
    Силна прегръдка!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Роси ,ако знаеш колко неща съм харесала от вашите местенца....и с всяко влизане си отмятам по още нещо :))
      целувки и прекрасни почивни дни

      Изтриване
  8. Мимче,обожавам круши.Този сладкиш го правя от години с ябълки,но до сега как не съм се сещала за круши-благодаря за идеята!
    Хубав ден ти желая!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Живе,усеща се аромата на круши и е толкова вкусен,ябълките сякаш остават по-твърди
      хубава вечер мила

      Изтриване
  9. Съгласна съм с по-горе изказалите се!
    Мария,сладкишът заслужава специално внимание!
    Поздрави и приятни почивни дни!

    ОтговорИзтриване
  10. Чудесен сладкиш с любимите ми круши!Представям си колко е ароматен!
    Непременно ще се възползвам от предложението ти Миме!
    Поздрав сърдечен!

    ОтговорИзтриване
  11. Прекрасен сладкиш си ни поднесла. Миме! Толкова е нежен, пухкав и съблазнителен...ммм...
    Аз също съм правила с ябълки, но мога да си представя, че с круши ще е по-ароматен и по-сочен. Благодаря ти за споделеното!
    Прегръдки, мила и весел weekend!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти мила!
      ноо по-сочни от твоите сладкиши дали има :) хвърлила съм око на един,ама да видим :)
      прегръдки и хубави почивни дни

      Изтриване
  12. Само така!Изтупваме от праха старите свекървини рецепти и ги правим още по- хубави.
    Прекрасен!

    ОтговорИзтриване
  13. Марийче, май продължаваш да "хабиш" крушите на мъжа ти;)
    Аз обаче ги предпочитам в твоя вариант!
    ЧУдесен сладкиш!
    Желая ти хубава неделя!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. хаха да,но така и вълкът сит и агнето цяло :))
      хубава неделя и на теб :*

      Изтриване

Здравейте приятели.Благодаря,че се отбихте в моята кухня!
Надявам се да ви е било приятно!Ще се радвам ако споделите своето мнение за блога или рецептите,които предлагам !
Желая Ви приятни мигове и да ви е сладко!

Представена публикация

Розички с варен жълтък

Сред изобилието на коледни сладки някак неусетно се наредиха и тези розички! Лесни и вкусни,а рецептата е от една книжка от 1993 г! Ро...