.

.

сряда, 14 септември 2011 г.

Интересен тутманик

тази рецепта е събирателна
продуктите са от рецептата "короната на готвачката" 
вида е от питка на mari_eta от БГ МАМА а изпълнението и сиренцето от мен :)


ПРОДУКТИ 

900 гр. брашно
3 с.л. захар (аз нямах захар и не сложих  
ooooh!  )


2 пакетчета суха мая по 7 гр.
2,5 ч.л. сол
1 ч.ч. топло прясно мляко
1 ч.ч. топла вода
125 гр. краве масло

+ още масло за мазането на корите и сирене

ПРИГОТВЯНЕ


първо омесваме тестото и го разделяме на 9 топки
всяка топка разточваме на кора колкото малка чинийка и след като ги намажем с масло ги слепваме по 3 ,после ги правим на топки (стават 3 топки).
всяка топка разделяме на 3,разточваме пак и слагаме между корите сирене и пак ги слепваме по 3
след като сме сложили трите кори една върху друга 

така получената кора разточваме на овална кора 

 която също намазваме с масло и посипваме със сирене,

после увиваме на руло

 режем го на малки парчета,но не до долу и го слагаме в тавата по показания начин 

получава се интересна плетеница
оставяте да втаса  


и се пече на 180-200 градуса


остана ми малко от тестото и направих



да ви е сладко

4 коментара:

  1. Мария страхотен тутманик!А начина на разрязване е много интересен - определено привлече вниманието ми :) Хубава вечер от мен!

    ОтговорИзтриване
  2. благодаря мила
    благодаря и на мариета и лабрекс за споделените рецепти
    лека вечер и на теб

    ОтговорИзтриване
  3. Мария,много добро изпълнение и вкусно, вкусно сигурна съм.
    ПОЗДРАВЛЕНИЯ МИЛИЧКА!

    ОтговорИзтриване
  4. зиче благодаря ти
    твоето поздравление значи много за мен
    прегръдки
    лек и успешен ден

    ОтговорИзтриване

Здравейте приятели.Благодаря,че се отбихте в моята кухня!
Надявам се да ви е било приятно!Ще се радвам ако споделите своето мнение за блога или рецептите,които предлагам !
Желая Ви приятни мигове и да ви е сладко!

Представена публикация

Розички с варен жълтък

Сред изобилието на коледни сладки някак неусетно се наредиха и тези розички! Лесни и вкусни,а рецептата е от една книжка от 1993 г! Ро...