.

.

събота, 7 април 2012 г.

Задачката от Канди

хайде всеки по реда си .... сладкото КАНДИ  ми пусна едно предизвикателство-да покажа какво имам на нощното си шкафче и моите кулинарни помощници 
веднага се захванах да събера книжките,списанията и всичко което ми трябва,снимах ги и съм готова за отчет :))))


ето нощното ми шкафче в подреден вариант,ако искате да го видите и разхвърляно,просто си представете още 2 шишета,няколко мокри кърпи и шише с минерална вода :))


и да започнем с подсказките


това са няколко много интересни книжки,две от тях са от библиотеката,но преснимах почти всяка страница с апарата и съм си ги сложила в папка в компа
голямата книга ми е от свекърва ми и вижте годината на издаване:) 
има страшно много неща в нея и то за всяко нещо от домакинството

списанията "кулинарен журнал"от 2006 година до сега,които съм успяла да си купя


мини списания

няколко други (имах толкова много "вкусотии в чинии",но като се пренасяхме мъжо ги метнал ....)
имам си и преписвани от тук таме
имам и няколко от свекърва ми


Нямам много книги,но се радвам и на тези
Но истината е,че много по-често търсейки някоя рецепта се ровя в чичко "Google" от колкото в книгите 
предавам щафетата на


Венета


Мира


Яна


Румяна


Зори

12 коментара:

  1. Миме, много ти е готино шкафчето!:) Голям купон става с това предизвикателство:)! А колекцията ти от книжки е направо завидна! Как хубаво си презентирала всичко!!! Поздрави, Мила, до утре:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти сладко Канди,шкафчето сега е подредено :)))
      малкия само като мине и всичко е "подредено" за неопределено време :)))
      хубава събота миличка

      Изтриване
  2. Страхотна колекция! И за си събирам списания, но за старите кулинарни книги искрено завиждам :) Хубави почивни дни!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. имам още една ,която е ръководство за ТОХ,но забравих да я намеря :)) сега се сетих
      Благодаря Габи
      хубава вечер и прекрасни празници

      Изтриване
  3. Миме.... свалям шапка на колекцията ти! Наистина е огромна и много богата! Аз.... имам тука..... само 2 български кулинарни книжки! Всичките ми останали рецепти са от немските книги на моето слънчице! А.... имам и почти цялата колекция на Бети Боси! Много обичам нейните рецепти , защото са.... наистина много сполучливи!
    Честита Цветница! Желая ти много настроение и цветни и щастливи почивни дни! Сърдечни прегръдки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Бени,благодаря ти миличка
      не са много книжките :)) има още много които харесвам,ноооо....
      ще се задоволя с малкото хаха
      Честит празник и на теб и семейството ти
      прегръдки и прекрасен предстоящ ден

      Изтриване
  4. Хехехе,Мириамс, нощното шкафче май е повече на Дени, отколкото твое:) Книгата за всеки дом я имам и аз и ми е много полезен помощник, нищо че ми е почти връстница. Страхотно предизвикателство :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Елена,много си права,би било правилно да кажа "шкафчето на Дени"
      :))
      много обичам предизвикателствата и се забавлявам страхотно
      честит празник и прекрасен предстоящ ден

      Изтриване
  5. Имаш истинско богатство, мила Miriams! Tолкова много книги и списания... Комплименти!
    Благодаря ти за поканата. Аз нямам кой знае какво за показване, но щом си ме поканила, колкото толкова. :)
    Ще успея обаче едва другата седмица, че при нас тази неделя е Великден и по празниците няма да имам време за отчети. :)

    Прегръдки и една прекрасна неделя!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Честит Великден миличка
      нека божията благодат се изсипва над теб и семейството ти
      прекрасен празник ти желая
      благодаря ти много и те прегръщам

      Изтриване
  6. Много хубава инициатива!
    Чудесна колекция от кулинарни книги и списания,истинско богатство!Поздравления и благодаря за щафетата!:)
    Честита Цветница!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мира,балгодаря ти много
      честита Цветница и на теб,много здраве и късмет
      Много обичам игри и предизвикателства,за това - да се забавляваме :))
      хубава вечер

      Изтриване

Здравейте приятели.Благодаря,че се отбихте в моята кухня!
Надявам се да ви е било приятно!Ще се радвам ако споделите своето мнение за блога или рецептите,които предлагам !
Желая Ви приятни мигове и да ви е сладко!

Представена публикация

Розички с варен жълтък

Сред изобилието на коледни сладки някак неусетно се наредиха и тези розички! Лесни и вкусни,а рецептата е от една книжка от 1993 г! Ро...