.

.

вторник, 31 януари 2012 г.

Мъфини с моркови и орехи и награди от Candy

отдавна им се канех на тези морковени изкушения ,но все нещо ме спираше
е днес им дойде реда
търсих рецепта ,която да не е трудна,да не изисква много продукти,или поне да ги имам в хладилника :)
намерих я тук ,но тъй като нямам форми за мъфини го направих като сладкиш












и така нужните продукти са :


2 яйца
3/4 ч.ч. захар
1/4 ч.ч течен мед
1/3 ч.ч. прясно мляко
1/2 ч.ч олио 
1 бакпулвер
1 ванилия
1/2 ч.ч орехи
1ч.ч настъргани моркови
1 1/2 ч.ч брашно



аз добавих малко канела,джинджифил и индийско орехче


Яйцата се разбиват със захарта, добавят се олиото и меда, а след това и прясното мляко. Пресятото брашно се смесва с бакпулвера и ванилията и се добавя към сместа. Накрая се прибавят орехите и морковите.



аз го пекох на 180 градуса,не може да се каже до суха клечка,защото става сочно 
неочаквано за мен стана много вкусен ,мек и сочен сладкиш



всички го харесаха а малкия искаше и второ парченце :)






пак ще го направя 
да ви е сладко






тази седмица получих много награди и от Канди  ,благодаря много миличка че ги сподели и с мен 
двете от тях са награди предизвикателство,което вече съм изпълнила за това само ще ви ги покажа 





а има и още няколко страхотни награди







тези четири награди искам да споделя с 




Венета 


Драго


Ивана


Едилина


Живка


Габи


Зори


Нина


Мъхчето




има още много хора ,с които бих искала да споделя тези награди,но нека да не се повтарят


честито мили приятели

11 коментара:

  1. Благодаря за наградата-много мило....
    Мъфините са били одобрени,щом тавата вече е празна.
    Поздрави ,Марийче!

    ОтговорИзтриване
  2. мерси Живе
    надявам се да ги направя някой ден и като мъфини,но до тогава ще е като кекс :)

    ОтговорИзтриване
  3. Мириам,благодаря за споделените награди. Честно казано още не ми е останало време да публикувам всички получени награди на куп. Та ще го направя в най-скоро време.
    А сега и предизвикателството на Канди,така че работа много ме чака.

    ОтговорИзтриване
  4. Нинче ,само да сме здрави за всичко друго се намира време :)
    да се захващаме за работа
    поздравления за предизвикателството :)
    прегръдки

    ОтговорИзтриване
  5. Мария,морковените рецепта са винаги вкусни!
    За това и тавичката ти е празна!
    Честити заслужени награди!
    Топла прегръдка!

    ОтговорИзтриване
  6. Дани,мерси миличка
    наистина стана чуден на вкус неочаквано за мен
    хубав ден мила

    ОтговорИзтриване
  7. Май ми е време да опитам и аз нещо морковено :)....отдавна чета рецепти за морковени торти, сладкиши , мъфини ..:)...изглежда много сочен ,Мими ! Голямо благодаря за наградите ,мила ! Зарадвах им се много ! Хубава сряда и прегръдки !

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ивана и аз толкова време им се чудих а направо останах очарована
      пробвай миличка нищо не губиш,има риск ,че може да ти харесат и после няма спиране хаха
      прегръдки и хубав ден

      Изтриване
  8. Марийче, сладкишите с моркови са ми любими :) Наистина стават много сочни и вкусни! Много благодаря, че сподели прекрасните си награди с мен! Ще си закича блогът при първа възможност :) Прегръдки и хубав ден!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Габи,благодаря мила
      сега като знам вкуса ще започна да си търся и други рецепти с моркови
      приятен ден и прегръдки

      Изтриване
  9. Никога не съм приготвяла нищо сладко от моркови! Винаги когато чета за такива десерти се сещам за вица със Зайчето и Баба Меца и тортата от моркови и все се въздържам от направата на морковени сладкиши. Но твоят изклежда много вкусно и апетитно. Май е време да се престраша, но засега е само във вариант - може би!
    Благодаря ти мила за наградите, които си решила да споделиш с мен! Хубави дни ти желая!

    ОтговорИзтриване

Здравейте приятели.Благодаря,че се отбихте в моята кухня!
Надявам се да ви е било приятно!Ще се радвам ако споделите своето мнение за блога или рецептите,които предлагам !
Желая Ви приятни мигове и да ви е сладко!

Представена публикация

Розички с варен жълтък

Сред изобилието на коледни сладки някак неусетно се наредиха и тези розички! Лесни и вкусни,а рецептата е от една книжка от 1993 г! Ро...