.

.

неделя, 13 ноември 2011 г.

Тиквеник и......награди

           




 тиквата е едно есенно съкровище,обожавам я по всички начини по които се приготвя
миналата седмица си правих печена с мед ,захар и вода-стана божествена,





днес е ред на тиквеник




има толкова много начини за правене на тиквеник 
ето аз го направих бързо,лесно и така,че да се усеща колкото може повече вкуса на тиква :emon29:




ТИКВЕНИК




необходими са ви :


тиква -зависи колко тиквеник мислите да правите
смлени орехи
захар
канела
грис
кори за баница 
олио




първо настъргах тиквата,смесих я със захарта,канелата,орехите и гриса (всичко на око и на вкус)




намазах тавата с олио и започнах да приготвям корите
разгъвам кора,слагам от сместа 


 завивам и подреждам в тавата на охлюв


след като оползотворих всичката смес полях тиквеника с разтопено масло 
и сложих да се пече на 200 градуса


тъй като съпругът ми не обича тиква,реших да му сиропирам парченце,а да не се усеща толкова вкуса на тиквата 
  
но така или иначе,не го хапна,но не остана,пак си го хапнахме със свекърва ми 
и като сме на темата да споделя един виц  :emon06:



две съседки решили да си приготвят тиквеник,но така се вглъбили в работата,че не им останало време вечерта да се видят
на сутринта едната се показала на прозореца и се провикнала:
-   Пеноооо,твоят тиквеник стана ли ма?
а другата отговорила:
- Не ма Маро,още спи ......


:emon17:



а сега за всички имали търпението да прочетат до края публикацията ми ще споделя две получени награди,от които съм очарована.Много съм благодарна на Мони ,че ги сподели с мен





но толкова много момичета вече имат наградите,че е задача  с повишена трудност за мен
да реша с кого да я споделя  :emon26:


надявам се момичетата да харесат изненадите си .и така ...
ВЕСИ,ГУИНЕТ ,ЯНА , ЖИВКА и ДИДИ 
заповядайте момичета


:sm_171:







7 коментара:

  1. Чуден ти е тиквеника, Мария! Благодаря сърдечно за споделените награди!

    ОтговорИзтриване
  2. Марийче,така ме разсмя с този виц.....
    Тиквеник май само аз обичам у нас,но мога да ям непрекъснато и затова си правя,а на останалите тази баница.И твоята баничка изглежда вкусна-една такава сочна....
    Благодаря ти за наградата-трогна ме...
    Успешна нова седмица!

    ОтговорИзтриване
  3. Ох,как ми се прияде тиквеник,не е истина!
    Чак тук ми замириса на тиква и канела!Чуден е!
    И честити наградки,Миме!

    Сърдечен поздрав от мен!

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря ти Роси
    прегръдки и спорна нова седмица

    ОтговорИзтриване
  5. Макар и с малко закъснение, благодаря ти за сладката награди. В това число включвам и рецептата за тиквеника,защото страшно много обичам тиквеник.

    Благодаря сърдечно и лека вечер !

    ОтговорИзтриване
  6. Веси благодаря за хубавите думи,никога не е късно да се усмихнеш и да споделиш награда мила
    хубава вече ти желая и един хубав първи февруарски ден
    прегръдки

    ОтговорИзтриване

Здравейте приятели.Благодаря,че се отбихте в моята кухня!
Надявам се да ви е било приятно!Ще се радвам ако споделите своето мнение за блога или рецептите,които предлагам !
Желая Ви приятни мигове и да ви е сладко!

Представена публикация

Розички с варен жълтък

Сред изобилието на коледни сладки някак неусетно се наредиха и тези розички! Лесни и вкусни,а рецептата е от една книжка от 1993 г! Ро...