.

.

петък, 4 ноември 2011 г.

Награда - предизвикателство



днес бях удостоена с много интересна награда,която е като предизвикателство
много благодаря на  МАРИЯ  за тази чест и и пращам много прегръдки




ето наградата и условията ,които вървят с нея :emon11:




1. Благодари в свой пост за наградата и посочи линк към наградилия те.
2. Напиши 7 неща за себе си.
3. Предай наградата нататък на (най-много!) 15 блога.
4. Информирай посочените от теб  за наградата!
условие 1.-изпълнено

какво да каже за себе си :emon12:
1.влюбих се в мъжа си от пръв поглед 6 месеца преди да се запознаем,казах си че е ТОЙ и ще бъде мой  :sm_061: след това го чаках да излезе от казармата и вече 20 години сме заедно
2.мноого съм припряна,искам всичко да се свърши на секундата,което много често ми пречи :hmm:
3.много мразя да шия,това е от нещата които избягвам и отлагам във времето,с надеждата ,че ще се отърва :emon18:
4.искам винаги да съм права (това може да е и от зодията,но наистина много ми пречи ) и все се мъча да броя до 10 и да премислям преди да говоря,което много често не ми се отдава 
5.много мразя когато правя нещо да има някой ,който да ми се пречка в краката
6.обожавам цветя,много харесвам като отида някъде на гости да има цъфнали цветя и им се любувам от все сърце
7.много обичам Коледа ,Нова година и Великден,радвам се на празниците като малко дете  :oops:
така ,ето изпълних и това условие ,показах част от себе си ,която може би не е много добра ,но това съм си аз :emon06:

С удоволствие предавам наградата на ПАВЛИНА ,ДЕСИ,АЕЛИС,МАРГОТО И ТАНИТА

И ВЕДНАГА ЗАПОЧВАМ ДА ГИ УВЕДОМЯВАМ 

9 коментара:

  1. Мария, чудесна награда - честито!!!
    Благодаря ти , че я споделяш с мен, при първа възможност ще изпълня придружаващите я изисквания:))).
    Поздрави и прекрасен уикенд!

    ОтговорИзтриване
  2. Миме, радвам се, че прие предизвикателството! Пожелавам ви още дълги години семейно щастие и огънчето, което в началото е запалило искрата помежду ви, никога да не угасва! :)
    Много ми беше приятно да науча за теб!
    Хубав неделен ден ти пожелавам и прегръдки на малкия сладур!

    ОтговорИзтриване
  3. Миме,беше ми интересно да прочета за теб!
    С изненада прочетох за 20-те години брак.
    Мислех,че си горе-долу на 26-28годишна!
    Да сте здрави и много щастливи!
    Прегръдки:)))

    ОтговорИзтриване
  4. Мария ,благодаря ти много!
    Кате ,стопли ми деня ,мерси много за комплиментите,на 37 години съм с мъжо сме заедно от 20 години а от 17 сме женени
    моля сме да сме живи и здрави да си изгледаме дечицата,големия-вече на 16 ,а малкия - на 1
    желая ви лек ден

    ОтговорИзтриване
  5. Миме,благодаря за споделеното,беше наистина интересно да прочета повече за теб!
    И аз обичам всичко да си върша сама и без някой да ми пречи.

    Хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
  6. Благодаря ти много за тази интересна награда! А портокаловият сладкиш изглежда страхотно!

    ОтговорИзтриване
  7. това да не ти се пречка никой в краката като си в кухнята от мен си го наследила....и любовта към кулинарията....в кръвта ни е!

    ОтговорИзтриване

Здравейте приятели.Благодаря,че се отбихте в моята кухня!
Надявам се да ви е било приятно!Ще се радвам ако споделите своето мнение за блога или рецептите,които предлагам !
Желая Ви приятни мигове и да ви е сладко!

Представена публикация

Розички с варен жълтък

Сред изобилието на коледни сладки някак неусетно се наредиха и тези розички! Лесни и вкусни,а рецептата е от една книжка от 1993 г! Ро...