.

.

вторник, 24 септември 2013 г.

Умният магически сладкиш

Видях "Умен сладкиш " на Гери! Видях "Магическа торта" при Мира!
Толкова ме заплени,че нямаше как да прескоча това изкушение!Въпреки,че при мен блата не е ясно изразен ,а само се загатва ,сладкиша е страхотен!
Мислех,че мъжо няма да го одобри,защото толкова ми напомни клафути,ноооооо.................
просто нямате идея колко бързо изчезна!
Грешката ми беше,че използвах по-голяма тавичка!



Умният магически сладкиш



продукти

4 яйца
1/2 ч.ч захар
125 гр масло
1 с.л. вода
1 ч.ч. брашно
500 мл хладко прясно мляко
2 ванилии
пудра захар за поръсване


1.  Разбивате си белтъците на твърд сняг и ги оставяте настрани



2.разбивате жълтъците и захарта до побеляване











3.Добавяте разтопеното масло и лъжицата вода и продължавате разбиването


                                                                  
4. изсипвате брашното и продължавате да разбивате с миксера (аз сложих брашното на два пъти)


5.Добавяте  млякото и ванилията и пак разбивате.


6.Прибавяте на части разбитите на сняг белтъци като разбърквате с шпатула 










                                       
След като разбъркате сместа я изсипвате в подмазана тавичка!
Сладкиша се пече в предварително загрята на 160 градуса фурна около 50 минути!
охлажда се в хладилник и преди сервиране посипвате с пудра захар.



Със сигурност следващият път ще бъде двойна доза !!!
Да ви е сладко!

8 коментара:

  1. Омагьоса ме пустият му умник................:)))).Хареса ми сладкиша,Мими и благодаря за уточноването,аз ще го направя от раз двойна доза:).Прегръдки и прекрасен ден!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хахха ,Миленка,мъжо на другият ден ме пита защо не съм оставила парченце !!!!!!
      Благодаря ти,мила!
      Хубава вечер

      Изтриване
  2. Мими, не мисля, че имаш каквото и да е грешка, чудесен изглежда! :) Много се радвам, че ви е харесал и благодаря искрено за доверието!
    Да ви е сладко! Прекрасен ден ти желая! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти,Гери!
      Има много нещица,но не ми е готова работната обстановка :))
      Прегръдки

      Изтриване
  3. Мммм, Миме, много вкусно изглежда! Даже Филип до мен се загледа в снимките и попита какво е това и заяви, че трябва да го пробваме :) Сещай се кой ще го прави и кой яде ;) :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти ,Тики!
      Правете размяна :)) - той ще го направи ,а двамата ще го хапнете:))
      много ми напомни на клафутито,а твоето е божествено :))
      прегръдки

      Изтриване
  4. Мимка, фантастичен е, просто! Като го направиш следващият път се обади:) Холът е станал много стилно! Поздрави и прегръдки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти,Катенце!Пращай телефон :))
      сега са наред трапезарията и кухнята,но става бавничко,когато си го правиш сам :))
      прегръдки

      Изтриване

Здравейте приятели.Благодаря,че се отбихте в моята кухня!
Надявам се да ви е било приятно!Ще се радвам ако споделите своето мнение за блога или рецептите,които предлагам !
Желая Ви приятни мигове и да ви е сладко!

Представена публикация

Розички с варен жълтък

Сред изобилието на коледни сладки някак неусетно се наредиха и тези розички! Лесни и вкусни,а рецептата е от една книжка от 1993 г! Ро...