.

.

неделя, 16 септември 2012 г.

Предизвикателство и подарък от приятел

Здравейте приятели!
Преди известно време се включих в предизвикателството на Катето 

"Предай нататък, или моите 5" ! 


Преди няколко дена получих съобщение от Катето,че ми е пратила подаръче.Още на другият ден с огромно нетърпение тръгнах към пощата,бях като дете на Коледа,но подаръка го нямаше в нашият клон на пощата,а аз от бързане не си преписах данните на пратката!
Веднага отидох и до централната поща ,но и там нямаха нищо за мен:(
аааа на следващият ден с данните и естествено с усмивка на уста тръгнах отново към централната поща на града,но отново нямаше нищо и ме препратиха към кварталната поща,но вече бях уведомена,че пакетчето е там и ме чака!!!
Страхотно подаръче ,няма как да не се похваля и да кажа на всички да се включват в такива предизвикателства,носят много радост и удоволствие!!!












Благодаря ти много Кате!!!!
И това ме подсеща,че е крайно време и аз да се престраша и да приготвя своят подарък!!!

6 коментара:

  1. Мария, честито!
    Чудесен приятелски подарък!
    Поздрави и хубава неделя!

    ОтговорИзтриване
  2. Честит подарък ,Мими ! Много красив фенер !
    С поздрав ! Хубава неделя !

    ОтговорИзтриване
  3. Миме, отново ти благодаря за жеста, който направи към мен с тази публикация! Искрено се радвам, че са ти харесали нещата! Още повече се радвам, че най-накрая ги получи:):):) Големи чудеса! Прекрасна си! Прегръщам те!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти миличка!
      Много обичам подаръци и изненади ,за това чакам с нетърпение всички празници :))
      А те са страхотни!
      Целувки

      Изтриване

Здравейте приятели.Благодаря,че се отбихте в моята кухня!
Надявам се да ви е било приятно!Ще се радвам ако споделите своето мнение за блога или рецептите,които предлагам !
Желая Ви приятни мигове и да ви е сладко!

Представена публикация

Розички с варен жълтък

Сред изобилието на коледни сладки някак неусетно се наредиха и тези розички! Лесни и вкусни,а рецептата е от една книжка от 1993 г! Ро...