.

.

неделя, 27 май 2012 г.

Бисквитена торта с яйчен крем

Събота е!
Почивният ден на мъжо!!!
Така ми се хапваше сладичко,че се чудих какво изкушение да спретна,което да е любимо и на мъжо !
Избора ми се спря на бисквитена торта,но не исках да е с купешките кремове,така че забърках един яйчен крем,който беше любим в детството ми!


продукти

1 пакет обикновени б-ти "Житен дар"
1 пакет б-ти "Роден край " с какао
1 банан
около 200 гр ягоди
малко кокосови стърготини
орехи
канела

за крема

1 л прясно мляко
8 с.л.  с връх брашно
8 с.л.  с връх захар (слагате на вкус)
3 яйца
3 жълтъка
100 мл вода
3 ванилии (пакетчета на прах)
50 гр масло


Начин на приготвяне

на крема

първо си приготвяме крема ,за да има време да поизстине малко
Слагате млякото да се вари със захарта,като разбърквате от време на време.
Разбивате брашното с водата на кашичка,прибавяте към нея разбитите яйца+ жълтъци и прибавяте на тънка струя към свареното мляко като разбърквате непрекъснато докато се сгъсти  крема и е готов.
прибавяте ванилията и маслото нарязано на кубчета,като разбърквате докато се поеме от крема

Взимате си съдът,в който ще си сглобявате тортата (аз използвах квадратна форма за торта със свалящ се ринг) и си нареждате на дъното от обикновените бисквити.Отгоре слагате от крема и нареждате парченца банан.
Следва втори ред обикновени бисквити,крем ,парченца ягоди и посипвате с кокосови стърготини.
Върху стърготините нареждате трети ред бисквити,но вече от тези с какаото.След това изсипвате останалия крем .
смилате орехите заедно с малко канела и ги разстилате върху тортата.
Украсявате по желание 

хубаво е тортата да престои поне една нощ в хладилника,но при нас нямаше този късмет





ако искате може да използвате бисквити "Закуска" ,но с нея ще стане още по-сочна,защото те се топят,с обикновените става по-хрупкава


Да ви е сладко

18 коментара:

  1. Мимка, така и аз я харесвам с яйченият крем и винаги така я правя.
    Твоята е много хубава и напоена суперррр..
    Прегръдки за хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мерси Здравче!
      Следващият път ще направя крема двойна доза :))

      прегръдки и хубава нова седмица

      Изтриване
  2. Чудна тортичка, макар да не си падам по млечния крем:) Хубава седмица!

    ОтговорИзтриване
  3. Чудна е! А този крем и на мен ми е любим от детсвото, наскоро се сетих за него и го приготвих в къщи... много се хареса!
    Хубава нова седмица!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря Ева!
      Има страхотни неща от детството ни и се усещам как ми липсват доста от тях,за това търся в тетрадките и книгите !
      Спорна предстояща седмица и на теб

      Изтриване
  4. Мимче,кремчето и на мен ми е любимо.Представям си вкуса на тортичката с него...
    Успешна седмица!

    ОтговорИзтриване
  5. Мимче, точно това е истинска бисквитена торта, с този крем, поне за мен! Въпреки, че досега съм я приготвяла все с купени, като дете съм я опитвала точно с този крем и това ми е любимият вкус! Страхотна е! Хубава нова седмица!:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря Кате!
      и аз все я правя с готови кремове,но този път реших да е както трябва :))
      прегръдки и усмихната седмица

      Изтриване
  6. Страхотна торта!Винаги много съм я харесвала и аз,особено с плодове,а при теб и с два вида,супер е!И орешки,и канела,и кокос....е направо мечта!
    Сърдечни поздрави,Миме!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря Роси!
      Мъжо днес вика " жена дай пак да си направим " :))
      прегръдки и страхотна седмица

      Изтриване
  7. И моето детство беше такова, Марийче! Този крем го обожавам до днес, а в тортичката си е направо на мястото;)
    Хубава седмица ти желая!

    ОтговорИзтриване
  8. Разкошна тортичка Миме! Прекрасно съчетание на вкусовете. Как да не се облизва човек като я гледа... :)))

    Прегръдки и един прекрасен ден от мен!

    ОтговорИзтриване
  9. И тази тортичка изглежда много апетитно:) Мммм, как ми се прияде:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. мъжете много я харесаха и сега пак искат,нооо с 2 литра мляко да е крема :)) защото била малка :))
      хубава вечер

      Изтриване

Здравейте приятели.Благодаря,че се отбихте в моята кухня!
Надявам се да ви е било приятно!Ще се радвам ако споделите своето мнение за блога или рецептите,които предлагам !
Желая Ви приятни мигове и да ви е сладко!

Представена публикация

Розички с варен жълтък

Сред изобилието на коледни сладки някак неусетно се наредиха и тези розички! Лесни и вкусни,а рецептата е от една книжка от 1993 г! Ро...