.

.

петък, 23 септември 2011 г.

награда



тъй като това ми е първата награда и съм много благодарна на зори я слагам като отделна публикация
много не съм наясно с това как се действа с тези награди ,но прочетох, че от своя страна аз също трябва да номинирам няколко човека с нея (благодаря на АЕЛИС че публикувала условията на наградите,ще си позволя да ги пейстна тук )


целта на наградата е да се популяризират нови и/или не толкова известни блогове, с огромни количества почитатели и последователи
в поста трябва да се копира наградата и указанията към нея
трябва да се посочи линк към блога на човека, който те е номинирал със съответната награда.
трябва да оставиш коментар в блога на този, който те е номинирал, за да го информираш, че приемаш наградата и на свой ред да оставиш линк към твоята публикацията, отнасяща се до наградата.
трябва да се изберат между 3-5 блога, на които да предадеш наградата. Към всеки от блоговете се посочва линк. Чрез коментар в избраните блогове се информират получателите на наградата. Те на свой ред трябва да изпълнят гореизброените условия. 


аз давам тази награда на :





МОМИЧЕТА БЛАГОДАРЯ ВИ ЧЕ ПЪРВИ МИ КОМЕНТИРАХТЕ БЛОГА И МИ ДАДОХТЕ КУРАЖ 
ЗА ДА ЗНАМ ЧЕ СЕ СПРАВЯМ 
ПОЗДРАВИ

7 коментара:

  1. Мимка ,ЧЕСТИТА НАГРАДА!
    Благодаря ,че я сподели с мен ,чуствам се поласкана.
    Хареса ми блога ти и за това писах в него сега гледам ,че има и за следене веднага ще стана последовател и то с удоволствие.
    Пожелавам ти да ни радваш с още по хубави и интересни гозби ,знам ,че го можеш!
    ПРЕГРЪДКИ НАЙ СЪРДЕЧНИ!

    ОтговорИзтриване
  2. благодаря много мила
    поласкана съм от твоите думи
    желая ти всичко най-хубаво
    и аз те прегръщам

    ОтговорИзтриване
  3. Нещо ми изчезна това за последователи и не мога да се впиша:(

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря ти за вниманието! С радост приемам наградата. Много съм щастлива, че съм сред дамите, които даряваш с нея.
    Пожелавам ти да получиш още много награди, а почитателите ти да се множат с всеки изминат ден!
    Прочетох с интерес поста за твоя град. Прекрасен е, има много красиви кътчета. Ако искаш можеш да прибавиш коментари към страниците, опцията се намира долу(когато редактираш самата страница, пише отдолу "Опции за публикуване"- Коментари на читателите- Допускане.
    Сърдечни поздрави!

    ОтговорИзтриване
  5. зи4е и на мен ми изчезва списъка понякога ,не знам на какво се дължи
    жани,благодаря мила оправих коментарите

    ОтговорИзтриване
  6. Често се случва да не се появят последователите, оправя се като се презереди страницата, понякога е необходимо да се зареди и 2 пъти. Напоследък ми се случва много често.

    ОтговорИзтриване
  7. Много благодаря за споделената награда - много ме зарадва! Извинявай, че чак сега ти пиша, но бях в кратка ваканция! Пожелавам ти още много такива да украсят уютния и усмихнатия ти блог :) Прегръдки и хубава вечер!

    ОтговорИзтриване

Здравейте приятели.Благодаря,че се отбихте в моята кухня!
Надявам се да ви е било приятно!Ще се радвам ако споделите своето мнение за блога или рецептите,които предлагам !
Желая Ви приятни мигове и да ви е сладко!

Представена публикация

Розички с варен жълтък

Сред изобилието на коледни сладки някак неусетно се наредиха и тези розички! Лесни и вкусни,а рецептата е от една книжка от 1993 г! Ро...