.

.

вторник, 6 септември 2011 г.

лесен сладкиш без яйца

обожавам сладкото и се случва доста често да правя посред нощ нещо сладичко (тогава малкото слънце спи и мога спокойно да се отдам на кулинарстване) ,така стана и тази вечер,чудих се какво да забъркам а нямах и яйца,тогава ми попадна сладкиша на РЕНИ 
лесен и вкусен 

ЛЕСЕН СЛАДКИШ БЕЗ ЯЙЦА 



ПРОДУКТИ

2 к.ч. к.мляко с 1 ч.л. сода
 + 2 к.ч. захар 
+ 1 к.ч. олио 
+ 4 к.ч. брашно.

ПРИГОТВЯНЕ 

Всичко това се обърква и се изсипва в намазнена и поръсена с брашно тавичка ( моята е силиконова и направо изсипвам тестото в нея).Върху тестото с помощта на лъжичка се прави  "мрежа" от някакво сладко.Слага се във фурната и се пече на 180 градуса до готовност


 СЛАДКИША СТАВА СОЧЕН СЯКАШ Е СИРОПИРАН .
ДА ВИ Е СЛАДКО
РЕЦЕПТАТА Е ОТ ТУК

2 коментара:

  1. Днес и аз съм подхванала темата за кекса, готвим по телепатия ха-ха:)))
    Браво, чудесно ти се е получил.
    Но дай рецепти от тетрадката на майка ти, нещо дето е правила леля ти, баба ти, нещо което си обичала като дете ,нещо харектерно за вашия край, да има история, да има душа, това е твоят блог!
    С най-добри топли чувства, Жани

    ОтговорИзтриване
  2. мерси много за съветите мила,лошото е ,че нямам тефтер нито от майка ми,нито от баба ми,сама съм се учила да готвя,но сега като ме подсети си спомних,че някъде се търкаляше един много стар готварски учебник,в който се рових като бях малка,ще го потърся
    мерси много
    поздрави

    ОтговорИзтриване

Здравейте приятели.Благодаря,че се отбихте в моята кухня!
Надявам се да ви е било приятно!Ще се радвам ако споделите своето мнение за блога или рецептите,които предлагам !
Желая Ви приятни мигове и да ви е сладко!

Представена публикация

Розички с варен жълтък

Сред изобилието на коледни сладки някак неусетно се наредиха и тези розички! Лесни и вкусни,а рецептата е от една книжка от 1993 г! Ро...